вівторок, 12 вересня 2023 р.

Презентація збірки поезій "Моя країна... Мені болить" Лариси Мельник

 В Туристично-інформаційному центрі з бібліотекою відбулася презентація збірки поезій "Моя країна... Мені болить" Лариси Мельник.Це друга книга поетеси,перша збірка "А ти живи" містить поезії та новели.

– Писати вірші про війну і під час війни – дуже важко емоційно, бо це крик душі, – говорить авторка. – Видавати збірку віршів українською мовою під час війни – смертельно небезпечно. На окупованих територіях вороги убивають українських поетів і письменників. Спалюють наші книги, змінюють назви наших міст і сіл, руйнують наші храми. З початком війни мої вірші стали моєю зброєю. Це мій особистий фронт, і мій вклад у перемогу.
Поетичні тексти, що писалися упродовж російсько-української війни, переповнені потужними почуттями та емоціями. Переважно – це біль від втрат, співчуття живим, ненависть до ворогів. Але найголовнішим мотивом поетичної збірки залишається величезна любов до України та її Героїчних синів і дочок.
Поетична збірка "Моя країна... Мені болить " — це свідчення великої війни, що мала нас знищити й обнулити українську культуру. Але всупереч усьому ми вистояли, а наша поезія звучить надпотужно і щиро,руйнує мури, якими обгороджено душі, сягає сердець. Відкритих. Зболених. Чутливих. Сердець, які поміж сирен вчаться жити далі.
Дякуємо Ларисі Мельник за щирі теплі рядки,які надихають жити,боротися,перемагати.












Немає коментарів:

Дописати коментар

На гостини до бібліотеки

  Сьогодні до нас на гостини завітали першокласники Човно-Федорівського закладу середньої освіти І-ІІІ ступенів. Дітки цікаво та з користю п...